2012-03-02

BESTE GARAI BATEAN, BESTE LEKU BATEAN


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?view=att&th=135d2bf176e6e66f&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_gzb0t5pr0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9Kd_EtL3p3WiF9S0nAv5BK&sadet=1330681107689&sads=P9Ek2cZtcQMYBiDMkz-zupVczp4Erantzun bat izango balitz, berak aurkituko luke.
Bera zen... Nire laguna!
Nire laguna ez zeukan erantzunik kofrea haurkitzeko.
Baina nik eman nion pista bat.

-Pista hau da: egin trasporte bat inois egin dena.
Berak egin zuen eta deitu “Trenbeleta” deitu zion.
Berak tren-bietik joan eta niebla ikusi zuen.
Zeharkatu eta mounstruo bat zegoen zaintzen kofrea eta pista bat eman nion:

-Eman hori eta utziko dizut.
Berak pentsatu eta esan zuen:

-Hori nahi zuen nire lagunak egitea trasporte hau emateko berari eta pasatzeko horain ulertzen dut!
Eman zion trasportea eta pasatu zuen eta kofrea hartu zuen.
Eta zoriontze bizi zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario