2012-06-15

Soinu misteriotsua


Ikerrek karraska hots bat entzun zuen; leihotik zetorrela ematen zuen. Astiro, astiro ....
Gehiago entzuten zen ...Gero eta gehiago ....
Gauza txiki bat leihotik ateratzen zen, hamster bat zen! Hitz eginten zuen eta esan zuen:

-Ei, kaixo zu zara Alba. Ni esan nuen:

-Bai, eta zer?

-Misio bat duzu. Nik eta Iker mututa geratu ginen, eta esan nuen:

-Misioa? Ze misio?

-”Ninini” Munduko erregina salbatzea!
Guk joan ginen mundua horretara eta tibuko animali espezie bat zegoen oso handia nik tarta bat eman nion eta nire laguna egin zen eta apartatu zen.
Hor zegoen erregina!
Baina trampak zeuden, hamsterrari esan nio kolatzea eta beste aldera jotea eta horrela desaktibatzen zuen palankak eta trampak.
Egin zuen eta erreginari salbatu egin genuen.


ZE ONDO!

No hay comentarios:

Publicar un comentario